Täna algab Eestis Balti Aasta Bränd 2005 konkurss

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Täna algab Balti Aasta Bränd 2005 konkurss. Taotlusi kandideerimiseks Balti parimate brändide valimisel saavad soovijad esitada 15. märtsini.

Möödunud aastal algatatud iga-aastase konkursi eesmärgiks on välja selgitada ja autasustada ettevõtteid, kes on saavutanud parimaid tulemusi brändi arendamisel Lätis, Leedus, Eestis ning kogu Balti regioonis.

“Konkurss andis meile kindluse, et oleme brändijuhtimisega õigel teel. Konkursi raames saadud tagasiside ja uuringutulemused olid kasulikud brändi edasiseks arendamiseks ja positsioneerimiseks turul,” lausus eelmisel aastal tiitli Rahvuslik Aasta Bränd Eestis tiitli võitnud Saku Rocki tootejuht Henry Kõrvits.

Parim Balti bränd, rahvuslikud brändid ja tootekategooriate võitjad saavad aasta brändi tiitli ja õiguse kasutada konkursi nime ja sümboleid oma kommunikatsioonimaterjalides. Brände autasustatakse maikuus Riias toimuval 7. Balti Majandusfoorumil.

Brändide hindamine toimub kahes etapis: lõpptulemusest 70 protsenti määrab konkursi partneri TSN Emor läbiviidud sotsioloogiline uuring ning 30 protsenti juhtivatest turundusekspertidest moodustatud ekspertkomisjon.

Uuringu raames küsitletakse 1000 tarbijat igas Balti riigis ning selgitatakse brändide tuntus ja brändilojaalsus. Ekspertkomisjon hindab brändide unikaalsust ja eristuvust ning brändistrageegia järjepidevust.

Möödunud aastal osales Balti parimate brändide valimisel kokku ligi 50 brändi Eestist, Lätist ja Leedust. Balti Aasta Bränd 2004 tiitli võitis Hansapank.

“Eelmisel aastal esines konkursi läbiviimises vähesest ettevalmistusest ja ajapuudusest tingitud olulisi vajakajäämisi tööde esitamise tasemes ning osalejaid Eestist oli ainult 12. Sel aastal olin nõus konkursi zhüriis osalema seetõttu, et nüüdseks on korraldamisse sisse lubatud viia olulisi parendusi konkursitööde esitamise tingimustesse, mis peaks tagama objektiivsema võrdlusvõimaluse,” märkis konkursi Eesti zhürii liige Rein Iida.

Sel aastal on muudetud uuringu ülesehitust ning nõudeid osavõtjate poolt esitatavatele materjalidele, mis võimaldab brände paremini hinnata. Samuti võivad erinevalt möödunud aastast tänavu konkursil osaleda rahvusvahelised brändid. Lisaks auhinnatakse brände uutes kategooriates nagu Business-to-Business, Nishibränd ja Uus nimi. Korraldajatepoolsed eridiplomid antakse uuenduslike turunduslahenduste eest ning edukaima brändi arendamise eest 2004.-2005. aastal.

Balti Aasta Bränd on avatud üritus, millest võivad osa võtta ettevõtted, mis tegutsevad Eestis, Lätis ja Leedus ning millele kuuluvad Balti riikides registreeritud kaubamärgid erinevate toodete ja teenuste kategooriates. Konkursil osalemise tingimused ja kord on toodud internetilehel www.balticbrand.com.

Allikas:  Baltic Brand

Pane tähele!

Kord nädalas

Telli RMP Nädalakiri

Kolmapäeviti saadetav Nädalakiri sisaldab raamatupidamise, maksunduse ja tööõiguse valdkonna olulisi uudiseid, spetsialistide artikleid, seadusemuudatusi, nõuandeid ja soovitusi.

Töövahendid

Maksukalender Maksumäärad Numbriline Tööajafond RTJ IFRS Abitabelid Seadused MTA avalikud päringud Nädalakiri

Kalkulaatorid

Palgakalkulaator Maksuvaba tulu kalkulaator Puhkusekalkulaator Auditikalkulaator Kogumispensioni kontroll