E-õppe vormis saab õpetada kõike, kuid enne e-koolituse kasuks otsustamist tuleks mõelda, kas on mõistlik õpetada e-õppena, klassis või siis hoopiski kombineeritult.
Kui koolitaja eesmärk on tutvustada sambasamme või suflee tegemist, siis pole probleemi seda teha e-õppena, kinnitas Eesti Infotehnoloogia Sihtasutuse koolitus- ja tehnoloogiajuht Karin Ruul.
Kui on soov anda õppuritele ka sügavamaid teadmisi, võib lisada ka praktilised tunnid, kus oleks võimalik harjutada tantsusamme koolitaja valvsa pilgu all ning saada ka vahetut tagasisidet.
Peale täienduskoolituse läbiviimise on veebipõhiselt võimalik väga kiiresti testida töötajate teadmisi ja välja selgitada nende koolitusvajadus, lisas e-õppe konsultant Mall Maasik.
Näiteks Audentese Edulandi testimiskeskkonna kasutamine säästab koolitusjuhtide ja personalitöötajate vaeva, nad ei pea tulemusi käsitsi sisestama ega töötlema.
Kuna selles keskkonnas on ka analüüsimoodul, siis saab tulemustest kergesti ülevaate nii üksikute küsimuste kui töötajate lõikes. Võimalik on välja tuua organisatsioonis arendamist või koolitamist vajavad valdkonnad.
Praegu on veebipõhise täiendõppe levik jäänud oodatust aeglasemaks seetõttu, et kõik on panustanud spetsiaalsete õpikeskkondade arendamisse, ent jätnud tagaplaanile õppematerjalide loomise. Väga vähe on koolitajaid, kes suudavad luua hea ja huvitava virtuaalse koolitusmaterjali, märkis Maasik.
E-õppes kasutatakse video võimalusi ning palju ka animatsioone, kus õppur saab sisestada ja muuta parameetreid ning vastavalt parameetritele annab simulatsioon tagasidet. “Suflee küpsetamist oleks võimalik täiesti edukalt õpetada video ja simulatsiooni abil,