Raamatupidajate sugiskonverents 2017
Teisipäev, 22. August
 

Kuidas teada saada, mida klient tegelikult tahab?

Selleks et äriplaani lihvida ja leida lahendus kliendi probleemile, tuleb arvestada, et iga inimene on unikaalne ning seetõttu on mõttetu eeldada, mida teine tahab. Kuidas teada saada, mida klient tegelikult tahab, selgitab Velvet OÜ asutaja ja loovjuht Janno Siimar.

Mida klient tegelikult tahab?

  • Kliendi soovi teadasaamiseks tuleb temalt seda küsida.
  • Iga inimene on unikaalne ja lahenduse leidmiseks tuleb talle ka nii läheneda.
  • Kui teil napib raha, siis tuleb selle võrra rohkem aega panustada.

Kliendi probleemi või soovi mõistmiseks on olemas väga lihtne tehnika – neilt tuleb seda lihtsalt küsida. Sageli kipuvad aga alustavad ettevõtjad lahenduse leidmisel lähtuma enda muredest, mis neil elus on ette tulnud. Siin võib takistuseks saada pisike apsakas, näiteks võib juhtuda, et ollakse ainus sellise murega inimene ning teistele selle lahendamine korda ei lähe. Seega tuleks uurida kõigepealt inimeste probleeme ning samas teada saada, mida nad elus väärtustavad. See ongi hetk, mil hakkavad selginema potentsiaalsed kliendid.

Reeglina on inimeste probleemiks kõikvõimalikud takistused, mis ei lase neil ühes või teises suunas liikuda. Väga oluline on toote või teenuse väljatöötamisel teada, kuhu kliendid teel on, mis neid takistab ja kuidas see takistus ületada. Ning mõelda, kas teie lahendus ikka lahendab selle probleemi või aitab ainult osaliselt.

Vahet ei ole, kuidas esitada täpsustavaid küsimusi – peaasi on üldse küsida. Ja mida rohkem, seda paremaid ja edasiviivamaid vastuseid saab. Kui ettevõttel pole raha esimeste sammude ja arengu jaoks, siis tulekski panustada raha asemel aega ning teha hädavajalikku eeltööd küsitluste näol. Näiteks juba 10 intervjuud konkreetsete inimestega annab suurepärase ülevaate, kas üldse edasi liikuda ning mida on vaja äriplaani juures täpsemaks ajada.

tarkvara

Veel samal teemal

Viimati lisatud artiklid samas rubriigis

  • Kuula Marketingi Instituudi Turundusraadiot 14.08.2017

    Internetipõhine "Turundusraadio" jagab nõu erinevatel aktuaalsetel turunduse, müügi ja mainekujundusega seotud teemadel. Saadet juhivad Marketingi Instituudi juht ja turunduskonsultant Anu-Mall Naarits ning suhtekorraldaja Raul Kalev. Saade uueneb teisipäeva hommikuti kell 10.00.
    Loe edasi..

  • Tööjõuvajaduse seire- ja prognoosisüsteem 01.08.2017

    Küsimus: mis on OSKA? Vastus: OSKA on tööjõuvajaduse seire- ja prognoosisüsteem, mis aitab mõista, milliste oskustega inimesi tööturul vajatakse lähema 10 aasta jooksul. OSKA analüüsi tulemusena on võimalik täpsemini kavandada ...
    Loe edasi..

  • Kas 50% osanik saab äriühingut teise osaniku ja juhatuse liikme omavoli eest kaitsta? 01.08.2017

    50%-50% osalusega äriühingud toimivad edukalt ja mõlemat osanikku ja juhatuse liiget rahuldavalt üksnes seni, kuni suhted on head. Julgen väita, et paljudes 50-50 osaühingutes saab ilus aeg ükskord otsa ja kaks teravnenud suhetega võrdset hää ...
    Loe edasi..

  • Ettevõtlusvormide võrdlus 26.07.2017

    Enne konkreetse ettevõtlusvormi kasuks otsustamist tutvuge valikuvõimalustega. Valikut mõjutavad ennekõike kavandatav tegevusala ning sellega seotud riskid ja vajadused, aga samuti ka rahalised ressursid ja eesmärgid. Ettevõtlusvormid erinevad üksteisest ...
    Loe edasi..

  • Käitumisjuhised eraettevõtjale korruptsioonijuhtumi ja huvide konflikti korral 17.07.2017

    Korruptsioonikuritegevus on lubamatu ja ausa konkurentsi printsiibi järgmine äritegevuses on väga oluline. Korruptsiooni ja huvide konfliktsituatsioonides õigesti käitumiseks on Kaitsepolitseiametil, Keskkriminaalpolitseil ja prokuratuuril üksikisikutele, ettevõ ...
    Loe edasi..

Vaata kõiki artikleid
 
Maksuvaba tulu ja tsd 2018
Töövahendid
Naljanurk


Ettevõtja sõidab oma kontori juurde, kus tund tagasi plahvatas pomm. Kõik on ümber piiratud, tuletõrjujad tegutsevad, kohal on politsei ja aknast tuleb suitsu. Kohale tuuakse sokkides valvur, kes räägib: "Ülemus, teil on suur mure! Kui plahvatas, siis oli kontoris teie naine... ta on vigastatud..."
"Olgu, aga raamatupidaja, kus on raamatupidaja????"

Uudised > Eelnõud
Kalender & arhiiv
E T K N R L P
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
« August 2017 »
Tööpäevade arv kuus 23
Töötunde kuus 184
Riigipühad: 20.08

Vaata tööajafondi..
E-POOD
Gallup
Külastan RMP.ee portaali
Äriregister
Kreedix
Maksu- ja tolliamet
Eesti KMKR otsing
  • Tallinna Lennujaam
  • Eesti Eine
  • virtuaalassistent
  • Maksuskoop
 
Koostööpartnerid
  RMP Eesti RMP Eesti OÜ Registrikood 11027462
KMKR EE100898345

Swedbank: EE582200221024811122
SEB Pank: EE221010220073067015
LHV Pank: EE117700771000732704

Jur. aadress: Rukki 18-8, Tallinn
Kontor: Mustamäe tee 5-607, Tallinn
Tel. 6 848 110
E-post: info@rmp.ee
RMP Eesti tooted Portaal RMP.ee
Uudiskiri Nädalakiri
Ajakiri Spetsialist

Raamatupidaja kalendermärkmik
Juhendraamat KÜ raamatupidamine
Juhendraamat MTÜ raamatupidamine
Dokumendinäidised

KOOLITUSED
Raamatupidamisteenus
Majandusarvestuse põhitõed

RSSFacebookTwitter
RMP.ee Kontakt
Uudised
Kasutajatingimused
Foorumi tingimused
Koostööpartnerid
REKLAAM
Tagasiside

STATISTIKA
247332  Foorumi postitust
348  E-poe toodet
117  Koolitust
22080  Artiklit
51249  Registreerunud kasutajat
35472  Nädalakirja tellijat
32787  Pers. pakkumise tellijat
Lugeja staatus  KÜLALINE
   - ei näe spetsialistide artikleid
   - ei kehti soodustused
   - ei saa populaarset uudiskirja Nädalakiri

REGISTREERU


 REGISTREERUNUD KASUTAJA
   + kõik artiklid sisselogimisel nähtavad
   + PDF ajakiri Spetsialist tasuta
   + uudiskiri Nädalakiri e-postile
   + soodustused RMP Eesti koolitustele

Logi sisse
 

© RMP Eesti OÜ 2004-2017