Alates 27. juunist 2018. a toimub volituste andmine nii vana kui ka uue e-PRIA teenuste kasutamiseks keskselt uues portaalis.
Mis kliendile muutus?
Oluline! Ainult vanas e-PRIAs antud esindusõigused kaotasid alates 27. juunist kehtivuse ja klient peab uues portaalis andma uuesti volitused vana e-PRIA teenuste kasutamiseks.
- Volituste andmine toimub uue e-PRIA teenuses “Esindusõigused ja volitused”. Volitusi ei pea uuesti andma inimesele, kellele on juba varasemalt uues e-PRIAs antud täielikud volitused või kelle esindusõigus tuleneb äriregistrist.
Vaadake ka videojuhendit volituste andmisest.
- Muudatusega suurendab PRIA ka turvalisust ja seetõttu ei saa enam sisenemiseks kasutada panga paroolikaarte. Siseneja peab oma isiku tuvastama ID-kaardi või mobiil-ID-ga. Ka portaali eesti.ee kaudu suunatakse kliendid ameti kodulehele e-PRIA “väravasse”, kus kliendid peavad oma isiku tuvastama ID-kaardi või mobiil-ID-ga.
Kui klient on seoses portaalide ühendamisega juba andnud õigused nii uues kui ka vanas e-PRIAs (nt tänavuse pindalatoetuste vooru ajal või enne seda), siis midagi uuesti tegema ta ei pea. Seda, kas volitused on õigesti antud, saab kontrollida samuti uue e-PRIA teenuses ‘”Esindused ja volitused”. Vajadusel saab juba antud volitusi seal ka muuta.
Lisainfot ja abi saab
- Registrite osakonna infotelefon on 731 2311 (teenindusaeg E-R 9.00-16.00), e-post kliendiregister@pria.ee
- Maakondlike teenindusbüroode kontaktid leiate PRIA kodulehelt. Meie teenindusbürood on avatud E-N 9.00-16.00