• Mare |

    Tere

    Kas keegi teist kasutab raamatupidamisprogrammi Hansa World.
    Kui, siis mis firmalt on see soetatud ja kes pakub teile tuge. Ja kõige tähtsam, kas olete selle toega rahul?

    Probleem on selles, et ostsime selle programmi, aga müüja firma ei suuda hakkama saada programmi juurutamise ja toe pakkumisega.
    Olukord on kurvalt koomiliseks muutunud. Lihtsalt ei võeta telefone ja ei vastata meilidele. Ja kui vastatakse, siis, et on kiire ja pole inimesi. Niisugust suhtumist näen mina küll esmakordselt.Asi on veninud juba päris pikaks ja teeb täiesti nõutuks

    Sellepärast soovikski teada, mis firmad sellele programmile veel tuge pakuvad? Äkki keegi oskab aidata

  • Karin |

    Kahjuks tuttav lugu. Välismaine tarkvara on kena ja kirju ainult kuni maha müüdud saab.
    Saan soovitada, kuidas kahjusid vähendada – mida kauem sedasi "ripute" seda suuremaks kahju läheb. Minge üle hea toega asjalikule tarkvarale.
    Ei tea, mis ala firmast oled, aga mitmed ettevõtted, kes tööd teha tahavad, kasutavad Tresoori.

    Firmad või konsultandid, kes on Hansa programmidele tuge pakkunud, tavaliselt ei tegele Enterprise klassi tarkvaraga.

    Imestama paneb, et kas müügitehinguga siis müüja kohustusi ei võtnudki, tarkvara juurutamiseks jne. Kui ta ei täida kohustusi, nõudke lepingu alusel raha välja ja veelkord – hankige asjalik uus.

  • Mare |

    Tänan vastuse eest.

    Olen täiesti nõus, et mida rohkem venitada, seda kallimaks asi läheb. Aga oleme olnud liiga heausksed ja korduvaid lubadusi uute tähtaegadega uskunud. No mitte kuidagi ei taha leppida sellega, et makstud raha eest teenust ei saa. Nüüd on karikas täis saanud ja tuleb midagi ette võtta.

    Programm ise sobib meile, sest seal on tootmise (millega tegeleme) pool päris tubli.

    Hansapoolsed lepingud on kahjuks väga ühte väravasse ja veelkord, see oli meie lihtsameelsus, kui arvasime, et koostöö sujub tõrgeteta. Omad vitsad peksavad. Raha tagasinõudmine on ehk isegi võimalik..aga eks ta üks närvesööv protsess ole.

    Programmi vahetamise eesmärk oligi meil korraliku toega programmi hankimine. See, mis juhtus, oli ettearvamatu.

    Tänan veelkord ja eks tuleb pea tööle panna ja uusi lahendusi otsida.

  • Karin |

    Kui tootmine, siis millised omadused on teile vajalikud? Mis nimelt jäi senises tarkvaras vajaka?

    Asjade klaarimisest veel mõni sõna – teiega ju on suhelnud elavad inimesed, s.t. vähemalt kellelgi neist peaks olema isiklik vastutus seoses teiega sõlmitud lepinguga. Saan aru, et on antud tähtaegadega lubadusi.
    Keegi on ju lubadused välja öelnud, ehk isegi kirjutanud pakkumisse – kindlasti küsisite soovitud juurutuse ja toe kohta. Kui tema ei taga, mis lubatud, siis märgukiri firmajuhile.

    Kui see kõik ongi juba tehtud, siis firmanimi netti. Hea on ka juurde märkida, kuidas tegelikult tundub: kas ei osata teha, või ei jõuta teha.

    Sitkust ja edu teile!

  • Eduard |

    Olen nõus Kariniga ("…märgukiri firmajuhile.")
    Kui on probleeme,siis tuleb juhatajaid informeerida ja küsida,mida
    ette võetakse. Võimalik,et kliente soovitakse isegi hästi teenindada, aga mõnikord kaob kontroll.

  • Mare |

    See kõik juba tehtud. Nõutuks teeb ignoreerimine. Väga raske on suhelda ühepoolselt, kui teine pool jätab lihtsalt reageerimata või teeb seda endale sobival ajal ja viisil. Ja tegelikult tundub, et ei jõuta ja ei osata ka. Sest mida siin ikka tunda, kui tulemust ei ole näha. Tänan teid soovituste eest.

  • Katrin |

    Meie ei ostnud vahetasime kõigest versiooni probeelme nii palju , et tule jumal appi.
    1) ei töödanud käibemaksuaraunded
    2) Elektroonseid maksedi enam 5.2. versioonis tehe ei ole võimalik ainult Ühispangas teise vidina läbi.
    3) Kui summad on ühesugused maksmistel , karjub et sisesta viitenumber — (nii siis kui on ühe summaga arve peate tegema eraldis tasumise selle peale)
    4. Versiooni vahetamisel soovitan kõigil jälgida, et saldod mis olid oleksid samad ka uues versioonis ?

  • Tiit |

    Ma tegelen küll rohkem arvutite ja IT poolega,aga meie firmas on tehtud nii,et vältida uue versiooni ootamatusi- olen uue versiooni
    kodulehelt proovimiseks alla laadinud ja siis need osad üle vaadanud, mida igapäevaselt meil kasutatakse. Kui tuleb välja, et midagi ei tööta või ei tea kuidas töötab, siis ma pole uut versiooni kohe reaalselt kasutusele võtnud.
    Mingi aja pärast küsin Hansast üle,kas on korras ja siis otsustan millal ja kas kasutusele võtan.

  • The topic ‘hansaworld enterprise’ is closed to new replies.