Ajakirja Director sisututvustus august 2016

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Taavi Veskimägi praktiku peegeldus.
Eristu või sure. Mõeldes selle üle, miks just teie olete parim inimene antud organisatsiooni juhtima, ärge otsige neid omadusi, millega te samastute teistega, vaid neid, millega te eristute neist.

Vizeat – restoranimaailma Uber kogub võimu.
Kas toitlustusmaailma Uber muutub restoranidele ohtlikuks ka Eestis? Unusta restoran – uus kuum trend on ehe kodutoit ehedas kodus! Sa lihtsalt ei oska arvata, kui paljud inimesed on Eestis tänu jagamismajandusele oma elu põnevamaks teinud! Meie hea kaasautor ja selle numbri kaaneloo kirjutaja Eva Pärtel on Eestis üks esimesi kodupagareid, kelle tordiküpsetamise hobist kasvas välja Perenaise Pagariäri.

Tyler Brûlé: mees, keda ei huvita suured numbrid. 
Mees, kes pani oma trükiajakirjandusel põhinevale meediaimpeeriumile alguse keset algavat majanduskriisi, vaid ajal, mil kõik ennustasid tahvelarutite ja nutitelefonide tulekuga seoses trükiajakirjanduse kiiret lõppu.

Ole aus! Aga kas maksab? Kui mina altkäemaksu ei paku, teeb seda ju konkurent!
Kui palju on ettevõtte edukus seotud ärieetiliste põhimõtete järgimisega organisatsioonis? Kas läbipaistev ja aus äritegevus loob eeldused ettevõtte kasvuks või hoopis pidurdab seda? Ernst Young küsitles tänavu kevadel 315 Eesti era- ja avaliku sektori juhti, tulemusi tutvustab Marilin Pikaro. 

Skillific- robot, mis oskab inimesi tööle võtta.
Piirid on avatud, tööpaigad multikultuursed ja töö sageli projektipõhine. Tööandjad on silmitsi üha keerulisema ülesandega: sobivate töötajate leidmisega. Tulevikus hakkab neid abistama maailma esimene tehisintellektil põhinev ja iseõppiv talendiotsingurobot.

Kristel Viidik- suurte lokkidega tüdruk ehk miks tasub IT-äris naisi kuulata.
Eesti ühe kõige edukama start-up`i Testilo asutaja kuulas kõigepealt oma õde. Kristeli elukaaslane jällegi teda. Sellest kasvas välja firma, kellele vaat et iga investor tahab raha anda ja mis jõudis kohe pärast asutamist kasumisse.

Miks müüja sulle poes jama pähe määrib? Kuidas jõuga müügi kasvatamine tapab hea teeninduse.
Mis lood siis on müügi ja teenindusega? Olen saanud teenindust ja müüki jälgida kahe väga erineva nurga räägib Teeninduskonsultant Elina Vamper.

Unusta strateegia, võta omaks agiilsus ehk paindlikkus.
Ärimaailm muutub kiiresti ja organisatsioonid peavad sellega kohanema. Ka strateegia loomist tasub uuel viisil vaadata, kirjutab IMD professor Michael Wade. 

Ideaalne (mees) juht. Ole nagu liidri-Juku!
Liidri-Juku käivitab eheda emotsiooni-"Vinge, ma tahan edasi kasvada!". Miks küll on just Jukust saanud paljude kohalike anekdootide must lammas? Ratsionaalset selgitust leidmata, otsustas Katri Delimoge muuta "vaese tobukese Juku" oma liidriteekonna "vau, tegija Jukuks". 

Hotellinduse Grand Lady Irmela Heinsius: hea teeninduse üks võti on mitte olla see, kes ei ütleb.
Hotelli Telegraaf juhataja Irmela Heinsius on oma karjääri jooksul maailma tipphotellides kokku puutunud selliste klientidega nagu Elisabeth II ja Michael Jackson, aga ka tundmatute, kuid ülinõudlike külastajatega.

Kuidas Elisa õpetab Eesti rahvast taas lugema.
Suve algul oli Elisa inimestel põhjust torti süüa: Eesti parima äpi konkursil teenis nende raamatuäpp rahva lemmiku tiitli. Ja põhjusega – Elisa nagu ka nende konkurent Fabula on tabanud ära midagi väga olulist.

Allikas:  Director
Märksõnad:

Pane tähele!

Kord nädalas

Telli RMP Nädalakiri

Kolmapäeviti saadetav Nädalakiri sisaldab raamatupidamise, maksunduse ja tööõiguse valdkonna olulisi uudiseid, spetsialistide artikleid, seadusemuudatusi, nõuandeid ja soovitusi.

Töövahendid

Maksukalender Maksumäärad Numbriline Tööajafond RTJ IFRS Abitabelid Seadused MTA avalikud päringud Nädalakiri

Kalkulaatorid

Palgakalkulaator Maksuvaba tulu kalkulaator Puhkusekalkulaator Auditikalkulaator Kogumispensioni kontroll