• mina |

    selline mure on, et kui juhatuse liikmetel kellegil pole id kaarti ja nad ei saa digiallkirjastada, siis peab pdfi salvestama arvutisse ja välja printima, allkirjad kirjutama ja sisse skännima ning üles panema, kas allkirjad peavad kõikidel lehtedel olema, või võin teha ka nii et teen sellise lehe ( nagu vanasti paberiaruannetel oli) juhatuse liikmete allkirjad ning skännin sisse, lisan portaalis extralisa alt selle faili ja genereerin lõpliku pdfi. Kuidas keegi teinud on?

  • Evi |

    Allkirja leht peab kindlasti olema.Ja kui iga lehe viseerib juh.liige pole sellest hullu miskit

  • Margus |

    Ja mida sa selle pdf-ga siis peale hakkad ja kuidas seda esitad? Kas digiallkirja ei tahetagi?

  • Anonüümne |

    Sellisel juhul tuleb aruanne portaalis valmis teha, genereerida lõplik pdf, see välja printida, vormistada juurde eraldi allkirjade leht, uuesti skännida ÜHE FAILINA pdf koos allkirjade lehega, üles laadida aruande portaali ja kinnitada võib selle siis ka raamatupidaja, ei pea olema juhatuse liige.

  • Margus |

    Et juhatuse liikme digiallkirja ei tahetagi? Räägiti ju pikalt, et kui digiallkirja pole, siis tuleb notaris käia ja muud sada imet teha. Kas see pügal enam ei kehtigi?

  • kata |

    sel aastal saab esitada ka PDF-na. notar tuleb mängu siis, kui ettevõttel ei olegi võimalust aruannet keskkonnas teha ja esitada. no kui on selline juhatus, kellel puudub absoluutselt iga audentimise võimalus, ka panga paroolikaarte ei ole.

  • The topic ‘majandusaasta aruanne portaalis’ is closed to new replies.