Erply äritarkvara tutvustus ja vastused RMP.ee küsimustele

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
küsimärk
Foto: Shutterstock

Erply logo 20191. Kellele on Erply tarkvara suunatud?

Erply äritarkvara on suunatud jae- ja hulgimüügi ning teeninduse valdkonnale.

2. Missuguse on programmi tähtsamad omadused?

1. Mobiilsus – töötab kõikjal üle interneti kõikide seadmetega
2. Pidevad versiooniuuendused
3. Integreeritav e-poega
4. Madalad stardi- ja püsikulud
5. Kasutajamugavus
6. Nüüdisaegne ülesehitus

3. Milliseid mooduleid sisaldab põhipakett? Milliseid mooduleid on võimalik juurde osta?

Erply standardlahenduses on

  • laoarvestus,
  • kassamüük,
  • ostuarved,
  • tellimused ja müük,
  • kliendihaldus ehk CRM,
  • aruandegeneraator,
  • raamatupidamismoodul Erply Books,
  • e-poe liides.

Versiooniuuendused toimuvad vähemalt neli korda aastas ja need on kliendile tasuta. Kuna Erply on pilvepõhine, siis pole vaja muretseda andmete varguse, hävimise või lekke pärast.

4. Kui mitmele firmale saab teha raamatupidamist?

Raamatupidamist saab teha kuni kümnele ettevõttele.

5. Kui mitu kasutajat põhipaketis on? Kui mitu kasutajat saab üldse olla?

Kõige soodsamas paketis väikefirmadele on üks ladu, üks müügikoht ja üks kasutaja. Kasutajaid saab vajadusel juurde lisada.

6. Kas on võimalik alla laadida demoversiooni?

Erply demoversiooni on võimalik registreerida: https://erply.com/liitumine/

Kõiki pakette on võimalik proovida 30 päeva tasuta.

7. Kui palju tarkvara maksab ja mis põhimõttel toimub paketi hinna kujunemine?

Erply kuutasu sõltub ladude ja kaupluste arvust ning andmemahust. Näiteks, kõige soodsam väikefirmade pakett sisaldab ühte müügikohta, kõige kallim kuldkliendi pakett aga kuni 20 müügikohta. Kui ettevõte vajab erilahendusi, siis teeme personaalse pakkumise. Erilahenduste võimaluste ja hindadega on võimalik tutvuda SIIN.

8. Kas on järelmaksu ja rendi võimalust?

Erply on rendipõhine tarkvara, mille kuutasu sisaldab kõiki versiooniuuendusi.

9. Kuidas on lahendatud klienditugi ja mis see kliendile maksab?

Erply klienditugi on tasuta, see sisaldub kuutasus. Klienditugi töötab kella 9.00-17.00, klient võib helistada numbril 628 0020 või saata oma e-kirja aadressil abi@erply.com.

10. Millist kaubamärki esindatakse?

Erply äritarkvara, Erply Books raamatupidamistarkvara.

11. Kui kaua tarkvara Eesti turul juba pakutakse?

Erply loodi 2009. aastal.

12. Kui palju on hetkel kasutajaid?

Erply tarkvara kasutab üle maailma ligi 400 000 müügipunkti.

13. Firma nimi, telefon, faks, e-post, lahtioleku aeg.

Erply Software OÜ
5556 6099, 628 0020
abi@erply.com
Oleme avatud tööpäeviti kella 9.00-17.00.

Märksõnad:

Pane tähele!

Kord nädalas

Telli RMP Nädalakiri

Kolmapäeviti saadetav Nädalakiri sisaldab raamatupidamise, maksunduse ja tööõiguse valdkonna olulisi uudiseid, spetsialistide artikleid, seadusemuudatusi, nõuandeid ja soovitusi.

Töövahendid

Maksukalender Maksumäärad Numbriline Tööajafond RTJ IFRS Abitabelid Seadused MTA avalikud päringud Nädalakiri

Kalkulaatorid

Palgakalkulaator Maksuvaba tulu kalkulaator Puhkusekalkulaator Auditikalkulaator Kogumispensioni kontroll