Kui kliendikeskne on teie ettevõte?

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Olete te mõelnud, kui kliendikeskne on teie ettevõte ja kui läbimõeldult te praegu oma kliendikogemust juhite? Kui soovite võtta 4-5 minutit ning saada sellekohast peegeldust, siis täitke küsimustik. Sustinere on loonud teile lihtsa küsimustiku, mille abil saate teada, kui palju erinevaid kliendikogemuse tervikliku juhtimise võimalusi on teie ettevõttes nüüdseks rakendatud.

See on teie praktiline tööriist – tasuta ning täiendavate kohustusteta. Kokku kakskümmend "jah/ei" küsimust, millele vastamisel saadame teile vastuseks

  1. peegelduse, kui kaugele olete meie hinnangul praeguseks tervikvaate juhtimises jõudnud;
  2. kuni kolm peamist soovitust, millistele aspektidele peaksite edaspidi kliendikogemuse juhtimisel eelkõige mõtlema.

Olete huvitatud? Täitke küsimustik siin.

Pane tähele!

Kord nädalas

Telli RMP Nädalakiri

Kolmapäeviti saadetav Nädalakiri sisaldab raamatupidamise, maksunduse ja tööõiguse valdkonna olulisi uudiseid, spetsialistide artikleid, seadusemuudatusi, nõuandeid ja soovitusi.

Töövahendid

Maksukalender Maksumäärad Numbriline Tööajafond RTJ IFRS Abitabelid Seadused MTA avalikud päringud Nädalakiri

Kalkulaatorid

Palgakalkulaator Maksuvaba tulu kalkulaator Puhkusekalkulaator Auditikalkulaator Kogumispensioni kontroll