Kõik MTA e-teenused saavad sarnase väljanägemise ja kasutusloogika

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Maksu- ja tolliamet (MTA) kuulutas välja riigihanke teenusedisaini partneri leidmiseks, kes konsulteeriks iseteeninduskeskkonnas e-MTA asuva rohkem kui 200 rakenduse uuendamist ja ümberkujundamist.

Maksu- ja tolliameti teenusedisaini juhi Valeria Kadõrova sõnul avatakse uuendatud e-MTA kasutajatele juba 2018. aastal ning 2020. aastaks peavad kõik rakendused olema uuendatud ning senisest oluliselt parema kasutajamugavusega.

"Kõik meie e-teenused saavad olema sarnase väljanägemise ja kasutusloogikaga, mis lihtsustab maksumaksjal erinevate teenuste kasutamist. Eesmärk on, et meie teenuste kasutamiseks läheks vaja võimalikult vähe eelteadmisi, sest teenus ise on lihtsalt mõistetav ning vajalik abi on e-keskkonnas mugavalt kättesaadav," ütles Kadõrova.

Teenusedisaini konsultatsiooniteenus sisaldab e-MTA kasutajate vajaduste uurimist, analüüsi, rakenduste testversioonide loomist, disaini ja kasutajatelt tagasiside korjamist. Samuti hõlmab hangitav teenus e-MTA rakenduste kasutajapoolse vaate ning kasutusloogika lihtsustamist ja arendamist. 

Tööde tulemusena valmib terviklik lahendus, kuidas e-MTA klient saab soovitud teenust kasutada ning mida rakendatakse kõikide teenuste väljaarendamisel.

Hanke tulemusel sõlmitakse teenusepakkujaga raamleping tööde teostamiseks 2019. aasta lõpuni. Pakkumuste esitamise tähtaeg on 20.06.2016.

Hankega on võimalik tutvuda riigihangete registris.

Pane tähele!

Kord nädalas

Telli RMP Nädalakiri

Kolmapäeviti saadetav Nädalakiri sisaldab raamatupidamise, maksunduse ja tööõiguse valdkonna olulisi uudiseid, spetsialistide artikleid, seadusemuudatusi, nõuandeid ja soovitusi.

Töövahendid

Maksukalender Maksumäärad Numbriline Tööajafond RTJ IFRS Abitabelid Seadused MTA avalikud päringud Nädalakiri

Kalkulaatorid

Palgakalkulaator Maksuvaba tulu kalkulaator Puhkusekalkulaator Auditikalkulaator Kogumispensioni kontroll