Maksu- ja tolliamet on alustanud ettevalmistusi iseteeninduskeskkonna e‑MTA (e‑maksuamet/e‑toll) üleüldiseks uuendamiseks ja uute võimaluste väljatöötamiseks. Selle tarvis ootab maksu- ja tolliamet kõikidelt senistelt kasutajatelt julgeid ja lennukaid mõtteid, kuidas tulevikus maksuhalduriga elektroonilisi kanaleid kasutades suhelda ning milliseid täiendavaid lahendusi või mugavusi kliendid ise ootavad.
Maksuamet tahab ehitada e‑MTA ettevõtja abimeheks, et maksude tasumine toimuks veelgi lihtsamalt ning tulevikus saaks nutivahendis elementaarsed asjad tehtud ja maksukohustuse täitmisel saaks nõu reaalajas. Plaanitud on näiteks töötada välja automaatne andmevahetus maksukohustuslaste ja MTA vahel, arendada välja e‑arve süsteem maksude tasumiseks, pakkuda mugavat tegutsemisvõimalust erinevate nutivahendite kaudu.
Uus e‑MTA peab tegema maksude maksmise ja kokkukogumise lihtsaks, jälgitavaks, kontaktivabaks ja ühest kohast kättesaadavaks. Selle aasta jooksul on kavas koguda täiendavaid mõtteid olemasolevate teenuste värskendamiseks ja uute arendamiseks ning edaspidi asuda juba tehniliste teostuste juurde.
Kõik soovijad saavad e‑MTA iseteeninduskeskkonna kaasajastamisel õla alla panna. Esialgu on võimalik jagada enda ideed ettepanekuvormi kaudu nii veebis kui ka MTA Facebooki lehel. Hiljem, kui esialgsed uued lahendused on valmis saanud, on ettevõtjatel ja raamatupidajatel võimalus kaasa lüüa testversioonidele tagasiside andmises.
Esita oma ideed ja ettepanekud maksuametile siin..