JAH, kui kasutad ID-kaarti isiklikuks tarbeks peaasjalikult pangatehingute ja teiste laialt levinud e-teenuste kasutamiseks, siis julgustame ID-kaarti uuendama, kuna enamlevinud e-teenused toetavad uuendatud sertifikaatidega ID-kaarte.
EI, kui ID-kaart on sinu töövahend ning kasutad seda igapäevaselt oma asutuse süsteemides, siis enne uuendamist küsi tööandjalt või oma IT-toelt kindlasti üle, kas sinu asutuse süsteemid toetavad uuendatud kaarti.
Kõik uuendamiseks vajalik info on leitav siit.
Politsei- ja Piirivalveameti hallataval lehel saad kontrollida, kas sinu kaart vajab uuendamist. Kontrollimiseks mõeldud lehekülg asub siin.
Teenused, kus on võimalik uuendatud ID-kaarti kasutada (ei ole täielik):
- Swedbanki, SEB, LHV Danske Bank, Luminor (end. Nordea) internetipank,
- eesti.ee teenused,
- Smart-ID registreerimine,
- Mobiil-ID taotlemine PPA veebilehel (va FireFox veebilehitseja),
- digidoc.ee,
- Ida-Tallinna Keskhaigla patsiendiportaal,
- Põhja- Eesti Regionaalhaigla Digiregistratuur,
- Ettevõtjaportaal,
- Äriregister
- Kinnistuportaal,
- Kinnistusraamat,
- e-maksuamet,
- Riigihangete register,
- Eesti Loto,
- Eesti Energia ja Elektrilevi,
- Telia, Elisa, Tele2 iseteenindus,
- Starman iseteenindus;
- e-töötukassa,
- Maanteeameti e-teenindus,
- eKool,
- Omniva e-teenindus,
- Eesti Gaas e-teenus
- Riigitöötaja Iseteenindus
- e-Kataster,
- KIKAS
- PRIA
- Patsiendiportaal digilugu.ee,
- TÜ Kliinikumi patsiendiportaal.
Teenuseid, kus on teadaolevalt 27.10 seisuga tõrkeid
- DNB panga makse kinnitamine
Uuendamata kaartide sertifikaadid peatatakse novembri teisel nädalal, peale seda pole võimalik nende nende kaartidega e-teenuste kasutamine.