Sotsiaalministeerium alustab augustist tervikliku tööelu infosüsteemi (TeIS) loomist, mis toob ühte iseteeninduskeskkonda kokku tööandjale, töötajale ja tööinspektsioonile suunatud e-teenused.
Infosüsteem aitab tööandjal lihtsamalt luua ohutu ja tervist säästva töökeskkonna ning täita töötervishoiu ja tööohutusega seotud kohustusi. Tööinspektsioonil võimaldab tõhusamalt teavitada tööandjaid ja töötajaid ning teha järelevalvet, samuti väheneb tööandja, tööinspektori ja teiste osapoolte ning ametnike halduskoormus.
Seega pakub uus süsteem andmete ühiskasutamist tööandja, töötaja ja tööinspektsiooni vahel, võimaldades tööinspektsioonil samal ajal teha tõhusat töökeskkonna ja töösuhtealast järelevalvet ning korraldada sihipärast teavitamist, seisab töövõimet hoidva ja säästva töökeskkonna arendamise eelnõu seletuskirjas.
Kuna töökeskkonna ja töösuhtealase järelevalve ning vastava teavituse eest on vastutavaks asutuseks tööinspektsioon, viib tööelu infosüsteemiga seotud tegevusi ellu tööinspektsioon. Inspektsioonile on selleks planeeritud eelarvelised vahendid kokku summas 1 530 000 eurot.
Tööelu käsitlevad infotehnoloogilised andmelahendussüsteemid toetavad tööandjaid töötingimuste parandamisel ja tervislike töötingimuste kujundamisel ning töötajaid tööturul püsimisel ja tööturult väljalangemise korral tööturule naasmisel.