E-poode peab ligi kolmandik Eesti kaupmeestest

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Swedbanki kaupmeeste küsitlusest selgub, et seni vaid üksikutes kaubandusvaldkondades tugevalt arenenud e-kauplemine on tänavu tõusnud peaaegu iseenesestmõistetavaks lahenduseks kõigis kaubandussektoreis. Konkurentsis püsimiseks tuleb e-kauplustel kõvasti pingutada kiirete tarneaegade ja kauba kohaletoimetamise mugavuse nimel. Sama trendi näitas ka uuringufirma GfK hiljutine uuring.

Swedbanki kaubanduse sektori juht Maris Peda sõnul näitab panga korraldatud küsitlus, et e-kaubandusega tegeleb ligi kolmandik Eesti kaupmeestest. "Kaupmeeste endi hinnangul kasvab järgneval kolmel aastal e-kaubanduse osakaal kaubanduses nii Eesti kui välismaistest e-poodidest tehtud ostude põhjal koguni 21 protsendini," märkis ta.

"Kuigi esmapilgul võib e-kaubandus tunduda suhteliselt lihtsa ja riskivaba ärina, siis tegelikkuses peavad tõsised e-kauplejad arvestama piisava valiku hoidmiseks nii laoseisu finantseerimise kui ka laopidamise kuludega. Kui laia ja soodsa kaubavaliku ning lühikese tarneaja tingimused on täidetud ning veebikaupluse lehekülge on tellimiseks mugav kasutada, ei tohiks edukat e-äri enam miski takistada ning klientide lojaalsus on praktiliselt garanteeritud," selgitas Peda.

Swedbanki kaubandusettevõtete küsitluses osales ligi 150 erineva suurusega jaekaubandusettevõtet.

Allikas:  Swedbank

Pane tähele!

Kord nädalas

Telli RMP Nädalakiri

Kolmapäeviti saadetav Nädalakiri sisaldab raamatupidamise, maksunduse ja tööõiguse valdkonna olulisi uudiseid, spetsialistide artikleid, seadusemuudatusi, nõuandeid ja soovitusi.

Töövahendid

Maksukalender Maksumäärad Numbriline Tööajafond RTJ IFRS Abitabelid Seadused MTA avalikud päringud Nädalakiri

Kalkulaatorid

Palgakalkulaator Maksuvaba tulu kalkulaator Puhkusekalkulaator Auditikalkulaator Kogumispensioni kontroll