Kaardikeskus Nets Estonia on Swedbankile ja SEB Pangale esitanud ekslikud andmed ülekannete kohta, mistõttu perioodil 15.-17. september tehtud maksete info võib olla ekslik ning klientide kontole on laekunud või sealt maha arvestatud ekslikud summad.
Probleem tekkis makseterminalide ja maksekeskuse vahelistest probleemidest; kaardikeskus Nets Estonia on edastanud pankadele vale faili, selgitas SEB panga pressiesindaja BNS-ile. "Kui on teada, et olete selle summa eest kaupa saanud, siis ei tasu vahendeid ära kasutada, kuna probleemide kõrvaldamisel tagastatakse vahendid kaupmehele, kellele need kuuluvad," rääkis ta.
Pressiesindaja kinnitas, et klientidele, kes said teateid ekslikest tagasimaksetest mobiiltelefonile tellitud tasule teavitussüsteemi kaudu, hüvitatakse tehtud summad. Probleemsed on vähemalt 15. ja 17. septembril tehtud tehingud.
Swedbanki puhul on tehinguid aga Nets Estonia poolt debiteeritud topelt. "17. septembril teostatud kaarditehingute töötlemisel on tõesti tekkinud viga," rääkis Swedbanki panga pressiesindaja Mart Siilivask BNS-ile. "Viga on tuvastatud, panka on tulnud parandusfailid ning me loodame paranduskanded teostada lähipäevil," ütles ta.