Sihtgrupp
Raamatupidajad, finantsjuhid, ettevõtete juhid, ettevõtjad ning kõik, kes soovivad tõsta kvalifikatsiooni raamatupidamise valdkonnas.Eesmärk
Aidata ettevõtetel üle minna osaliselt või täielikult paberivabale raamatupidamisele. Arenguprogrammi läbinu teab:- Millised eeldused peavad olema täidetud, et paberivaba raamatupidamisega alustada?
- Mis on kõige suuremateks takistusteks ja kuidas neid ületada?
- Millised on majandusarvestuse automatiseerimise etapid?
- Praktilisi nõuandeid dokumentide digitaalseks haldamiseks ja arhiveerimiseks raamatupidamises
- Millised on osapoolte õigused, kohustused ning vastutus andmete töötlemisel?
- Millised on andmekaitse nõuded raamatupidamise ja palgaarvestuse, andmete/dokumentide säilitamisele?
- Mida on vaja teada reaalajamajandusele üleminekul?
- Kuidas kahe tuntuma raamatupidamistarkvara abil praktiliste näidete põhjal muuta ettevõte paberivabaks?
- Kuidas minna üle paberivabale personali- ja palgaarvestusele?
- E-andmevahetuse võimalused, mis võimaldavad vähem käsitööd ja kiiremat infovahetust
Teemad ja ajakava
I ÕPPEPÄEV 24. november 2020
10.00-14.00 | Millised eeldused peavad olema täidetud, et paberivaba raamatupidamisega alustada? Egle Vainula
|
II ÕPPEPÄEV 3. detsember 2020
13.00-16.30 | Muuda ettevõtte raamatupidamine paberivabaks Directo raamatupidamistarkvara abil Egon Leego ja Terje Simonov
|
III ÕPPEPÄEV 16. detsember 2020
13.00-16.30 | Muuda raamatupidamine paberivabaks Merit Aktiva ja Merit Palga abil Jekaterina Legovitš
|
IV ÕPPEPÄEV 14. jaanuar 2021
E-andmevahetuse võimalused - vähem käsitööd ja kiirem infovahetus13.00-14.00 | Miks valida Omniva e-andmevahetuse võimalused? Janne Piller
|
14.15-16.30 | Miks valida Telema e-andmevahetuse võimalused? Hele Hammer
|
V ÕPPEPÄEV 21.01.2021
Palga- ja tööajaarvestus. Kuidas minna üle paberivabale personali- ja palgaarvestusele?13.00-14.30 | Paberivaba personali- ja palgaarvestus AS Fujitsu Estonia abil Gerli Toomepuu, Kaidi Neeme
|
14.45-16.30 | Miks valida Wemply paberivaba personali- ja palgaarvestus? Karl-Kristjan Luberg
|
VI ÕPPEPÄEV 11.veebruar 2021
13.00-16.30 | Praktilised nõuanded dokumentide digitaalseks haldamiseks ja arhiveerimiseks raamatupidamises Kari Maripuu
|
VII ÕPPEPÄEV 18.veebruar 2021
Millised on osapoolte õigused, kohustused ning vastutus andmete töötlemisel? Andmekaitse seadusest tulenevad nõuded raamatupidamises.13.00-14.30 | Kellele kuuluvad raamatupidamise andmed? Marit Savi
|
14.45-16.15 | Andmekaitse nõuded raamatupidamise ja palgaarvestuse andmete ning dokumentide säilitamisel Alice Salumets
|
VIII ÕPPEPÄEV 3. märts 2021
Mida on vaja teada reaalajamajandusele üleminekul? Kogemuslood edukast raamatupidamise digitaliseerimisest13.00-14.30 | Mida on vaja teada reaalajamajandusele üleminekul? Sirli Heinsoo
|
14.45-16.30 | Parim praktika: kogemuslood edukast raamatupidamise digitaliseerimisest Anneli Aljas
|
Osavõtutasu
- Hind 1512 EUR + km 20%
Tegemist on online-koolitusega (va 3. märts toimub Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)
Lektorid
- Egle Vainula eLMEK Accounting OÜ, juhatuse liige, vandeaudiitor
- Egon Leego Directo OÜ, müügidirektor
- Terje Simonov Directo OÜ, müügispetsialist
- Jekaterina Legovitš AS Merit Tarkvara, tarkvara konsultant-raamatupidaja
- Hele Hammer Telema AS tegevjuht, EBS-i finantsjuhi arenguprogrammi juhtivõppejõud
- Janne Piller Omniva, arvekeskuse konsultant
- Gerli Toomepuu AS Fujitsu Estonia, Persona konsultant
- Kaidi Neeme AS Fujitsu Estonia, Persona meeskonnajuht
- Karl-Kristjan Luberg Wemply tööaja-, puhkuse- ja personaliarvestus; juhataja
- Kari Maripuu Infore, AS tegevjuht; BrightSpart OÜ tegevjuht ja omanik
- Alice Salumets Rödl & Partner Advokaadibüroo OÜ, vandeadvokaat, juhatuse liige
- Marit Savi Advokaadibüroo TARK, vandeadvokaat ja partner
- Anneli Aljas sõidujagamisfirma Bolt (endine Taxify) finantsjuht
- Sirli Heinsoo Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium, siseturuosakond, reaalajamajanduse projektijuht
Loobumine
- Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile).
- Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile).
- Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva.
- Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.
- Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.