Uku hindab kõrgelt oma kasutajate tagasisidet, sest just vahetu tagasiside – nii hea kui halb – aitab pakkuda sellist tööriista, mida raamatupidajatel tegelikult vaja on. Uku eesmärk on aidata raamatupidajatel keskenduda väärtust loovale tööle ja juhil ettevõtet kasumlikumalt juhtida. Täna on Uku kasutajate poolt armastatud abimees ja 95% soovitaksid Ukut sõbrale.
1. Klientide tööd õigeks ajaks tehtud
Korduvad ülesanded on üks peamisi omadusi, mis Ukut traditsioonilistest tööriistadest eristab. Kui paljud kasutajad liituvad Ukuga ajaarvestuse tõttu, siis armastama hakatakse Ukut just ülesannete haldamise pärast. Ukus saab igale kliendile luua korduvate ülesannetega tööplaani, mis toob ülesanded automaatselt kasutaja päevaplaani just vajalikul hetkel. Tööde tähtajad on ajalises järjestuses silme ees, kokkulepped ei unune ära ning tööd saavad tehtud õigeks ajaks.
Excelisse saab küll ehitada väga võimekaid süsteeme ning kokkuleppeid saab üles kirjutada kasvõi märkmepaberile, ent tänapäevased lahendused viivad tööviljakuse sellisest käsitööst pikalt ette. Tööülesannete haldamise asemel saab raamatupidaja keskenduda tööle, mis loob väärtust. Lisaks saavad mugavalt kirja kõik lisatööd, mis muidu sageli üles märkimata ja arves kajastamata jäävad. Ukut kasutades imestavad kasutajda peagi, kuidas nad kunagi ilma üldse hakkama said.
2. Kulunud tööaja mõõtmine
Eduka ettevõtte valem on lihtne – sisse peab tulema rohkem kui välja läheb. Seetõttu on äärmiselt oluline teada, kui palju aega kliendi teenindamiseks kulub. See aitab omakorda ressursse planeerida ja protsesse arendada, mis täpset ülevaadet omamata on sisuliselt võimatu.
Et ajakasutuse jälgimine poleks ajaröövel omaette, peab see tekitama hasarti, olles sealjuures mugav ja kiire. Ukus on erinevaid tööle kuluva aja ülesmärkimise viise, kuid enim kasutust leiab kahtlemata stopper. Klikk töölaual stopperi ikoonil käivitab aja, teine klikk paneb aja seisma. Sellest piisab, et saada ülevaade ajakasutusest klientide ja tegevuste lõikes. Jah, aja mõõtmiseks on palju lahendusi, näiteks Toggl, kuid Uku pakub just raamatupidaja tööspetsiifikale sobivaimat lahendust.
3. Kasutusmugavus ja -lihtsus
Inimesed ei oska puudust tunda millestki, mida nad ei ole kogenud, ent kasutataval tarkvaral on tohutu mõju töö produktiivsusele ning ka nauditavusele. Jah, Exceliga saab töö küll tehtud, ent tänapäevaste lahendustega vähendad tüütuid ja veaohtlikke lõike töös, et rakendada oma tõelisi tugevusi. Nii saab raamatupidaja kõik tööks vajaliku info kiiresti ühest kohast kätte.
Visuaalsed raportid annavad aga juhile otsuste tegemiseks vajaliku info. Uku on kasutajasõbralik, mugav, loogiline, praktiline ja äge süsteem, millega harjumine on kiire. Samuti on märkimist väärinud üllatavalt kiire seadistamine.
Kasutaja rõõmustas tagasisides: “Esimene platvorm, mida oli kohe kerge kasutama hakata. Kartsin, et harjumine nõuab palju suuremat pingutust.”
4. Detailsed raportid
Juhile on ettevõtte kasumlikuks juhtimiseks oluline kontrollida ja juhtida tööprotsesse. Täpsed andmed on üks olulisemaid sisendeid juhtimisotsuste tegemisel.
Ukusse sisestatud andmed kajastuvad automaatselt mugavas raportis, kust leiab võimekate filtrite abil vastuse igale küsimusele. Raamatupidajad ei pea enam kliendile tehtud töö kohta eraldi Exceli tabeleid täitma.
Raporti kokkuvõttes saab kiire ülevaate ajakulust, lisatöödest ja tööde mahust klientide, töötajate, ülesannete ja teemade lõikes. Raporti andmete põhjal saab teha detailseid ärianalüüse, näiteks arvutada välja büroo keskmine sisestatud dokumentide arvu tunnis.
5. Täpsem arveldamine klientidega (+ kasumitõus seni arveldamata lisatöödelt)
Eelmisel aastal läbi viidud raamatupidamisteenuse uuringu andmetel on 95% vastanutest pidanud kliendiga kokkulepitud teenuse hinnas korrektuure tegema. Muutused ettevõtete tegevuses on tavapärased, ent tihtilugu jäävad mahtude muudatused raamatupidamise arvel kajastamata. Üle poolte vastanutest nentis, et pakuvad klientidele tasuta teenuseid, mille kohta täpset arvestust ei peeta.
Kokkulepitud teenuste mahu võrdlemine reaalselt tehtud töö mahuga võimaldab kliendile suurenenud (või vähenenud) tööde mahtu aegsasti kommunikeerida ja teha vastavaid korrektuure hinnastamises. Täpne ülevaade lisatöödest võimaldab vajadusel küsida täiendavat teenustasu.
Korduvülesannete automatiseerimine vabastab raamatupidajad aeganõudvast käsitööst. Rakendades tulemustasu, tõuseb motivatsioon lisatööde kirjapanekuks ning büroo võib seni arveldamata lisatöödelt teenida kuni 30% suuremat käivet.
6. Efektiivsem töövoog
“Töövoog” on üks neist moesõnadest, mida kõik on kuulnud, aga vähesed kogenud. Sageli on klientidega žongleerimisel mureks killustatud tööülesanded ning arusaamatus, kuhu kaob aeg. Need ettevõtted, kes efektiivse töövoo põhimõtteid rakendavad, minimeerivad vigu ja suurendavad üldist tõhusust. Nii saavad juhid teha targemaid otsuseid kiiremini ja töötajaid produktiivsemat ning paindlikumat koostööd. Kokkuvõttes on kõigil niimoodi töörõõm suurem ja aega rohkem.
Uku muudab töövoo efektiivseks tänu paindlikele ülesannetele, mis võimaldavad kitsaskohti kaardistada ja annavad ülevaate tööde seisust. Haigestunud kolleegi tööd saab mugavalt ümber jagada nii, et informatsioon kaduma ei lähe või mõni töö kahe silma vahele jää. Kõik ülesanded on Ukus kommenteeritavad, mis muudab omavahelise suhtluse efektiivsemaks. Kommentaarina saab jätta kasvõi endale märkmeid, mis tuletavad hiljem olulise info kiirelt meelde.
7. Kliendihaldus ja -monitooring
Uku hiljutine uuendus võimaldab kliendiprofiilile peale info ka dokumente lisada ja sisestatud infot kategooriate kaupa hallata. Nii on kliendiga tehtud töödest, kokkulepetest (sh hinnakokkulepetest) ja tähtaegadest kiire ülevaade. See on omakorda aluseks suurepärasele klienditeenindusele, kus ükski detail ei unune.
Uku muudab tehtud töö andmed visuaalseks raportiks ja annab võimaluse jälgida kokkulepete täitmist. See aitab õigeaegselt reageerida näiteks töömahtude muutusele. Monitooringu abil juhid ettevõtet targemalt ja hinnastad klienti õiglaselt.
8. Asjalik ja abivalmis kasutajatugi
Kui vajad abi Uku seadistamisel, uuendustega kohanemisel või uue töötaja lisamisel – Uku kasutajatugi on sinu jaoks olemas! Kasutajatugi ei tegele vaid murede lahendamisega, vaid täidab võimalusel ka kliendi soovid, mida keskkond veel ei võimalda.
“Kasutajatugi on alati heaks toeks olnud ning ühel korral isegi tehnilise lahenduse edasi andnud, mis viidi ellu kuu ajaga. See on võrdlemisi lühike aeg võrreldes teiste tarkvaradega, mis kasutusel.”
Lõpetuseks jagame tagasiside küsimuste tulemusi järgmistele küsimustele
1. Kuidas on Uku Sinu igapäevatööd mõjutanud?
2. Milliseid võimalusi hindad Uku juures enim?
3. Millega on Uku Sinu ootusi ületanud?
Lihtsusega. Programm on kerge ja lihtne kasutada. Ei taha eraldi keerukat süsteemi, kus pead süsteemi veel omakorda õppima hakkama. Lihtne kasutamine on peamine. Mugav, meeldiv, loogiline, lihtne, praktiline. Äge!